Kedd.. ésés álmos vagyok.. >< Azért amint a mellékelt ábrai s mutatja, túléltem a mai napot iss.. :D  És néha annyira imádom egy-két osztálytársamat... xD ♥ Némelyiküket pedig meg tudnám folytani egy kanál vízben .. :$
Hooolnap meg még dance.. aztán ha minden igaz.. hamarooosan: I go to home...:D:D:D:D


'Itt fekszünk vándor, vidd hírül a spártaiaknak; megcslekedtük, amit megkövetelt a haza.'
"...céltudatlanul csak bámultam magam elé, a gondolataim pedig mindenfele kalandoztak. De nem tudtam egyikre sem figyelni. Egyszer csak egy telefon csörgése szakította félbe elmélkedésemet, de nem érdekelt; visszasüllyedtem ebbe az ismeretlen öntudatlan állapotba. Nem akartam visszatérni a valóságba. Minden információ, gondolat, emlék csak  úgy sodort magával, és nem tudtam ellene tenni, de igazából nem is akartam. Néha egy-egy emlékkép 'láttán' belém hasított a fájdalom, olykor a gyűlölet, és néha-néha egy kis mosolyt is csal az arcomra egy-két gondolat. Egy időután viszont szerettem volna visszatérni a való életbe, de nem tudtam , mert hirtelen róla derengtek fel az emlékeim, amiket nem tudtam, és nem is akartam elengedni..."

A bejegyzés trackback címe:

https://nisszo.blog.hu/api/trackback/id/tr41863332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamikus 2010.03.24. 18:59:35

Tucatblog...
sok az értelmetlen idézet.

nisszi 2010.03.24. 19:21:49

@adamikus:
hmm, megfontolandó vélemény..
amik idézőjelbe vannak írva az ilyen hosszabb sztroik az mind saját, szal az nem idézet szeretne lenni :/
süti beállítások módosítása